Vi tog med oss det fina vädret

Tydligen hade det varit dåligt väder på öland ända sedan förra sommaren typ...
Men nu när jag och fanny kom hit tog vi med oss det fina vädret och det är varmare än någonsin.
Ca 30 grader skulle jag tippa på att det är justnu och klockan är nästan åtta, grymt säger jag bara.
Idag vaknade vi vid tío och drog till böda sand. Det blåste lite först men sen blev det badväder och poolen var fullproppad med dumma skvättande ungar. Sen käkade vi lunch och solade lite till och blev bruna och fina, och vi tog en massa fina pool bilder också :D
Efter att ha vägrat följa med mormor och gösta på promenad till havet sitter vi nu inne i vår stuga trots detta fina väde, men strandpromenader lockar sådär lagom mycket....
Nu ska vi chilla lite i stugan sen kolla film och spela plump. Ha det bääst i Stockholm medan jag har det ännu bättre här! Ciao!. E


ni får bara massa webcam bilder nu för att vi glömt usb sladden hemma :( men de fina bilderna hamnar på FB och här på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0