Rääcerqueeen_14

Måste bara säga att jag är pro på att köra bil och ändå har jag typ 11 månader kvar innan jag får ta körkort , lite surt :/ Idag har jag kört ända från hägenässtrand efter att ha hälsat på min sööta syssling Hilda och jag måste säga att ja är måttligt stolt över mig själv, jag tror att jag kommer bli en exeptionel förare..
Nu ska fredrik och oscar ta sina snabba moppar o rääääjjsa hit så ska vi chilla lite, kanske till och med ta ett kvällsdopp, who knows?.
För övrigt har vi gäster men ingenting jag behöver bry mig om, dom klarar sig bra utan mig... och dricker champange gör dom också -.- Min lillebror har en kompis här som ska sova över och alla vet vad det betyder? Jag kommer inte få vara ifred en sekund på hela natten.
Näää nu kommer marika vi ska hoppa studsmatta. Pusssssssssss E.
 förra året när vi hoppade! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0