Ölandslåten!

Traditionen säger att varje gång man sitter på bussen påväg till öland måste man lära sig en låt som man sedan spelar sönder resten av veckan och sjunger högt som fan vart man än är ända tills man aldrig vill lyssna på låten igen.
Så nu håller jag och fanny på att bestämma ölandslåt och vi har ganska olika musiksmaker x) men det blir nog bra annars får vi helt enkelt ta två!
Jag laddar ner musik och filmer som en galning och taggar inför den 8 timmar långa bussresan dit, men vi brukar sysselsätta oss jävligt bra faktiskt och korsordstidningar är ett måste.
Nu ska jag bara packa klart vilket är svårt för jag ändrar mig hela tiden -.-, sen ska jag vara med marikaaaaa.
om ja inte hinner skriva mer innan jag åker iväg så får ni ha det bääst här i stockholm medan jag har den ännu bättre på Öland! :)
Pussss. E

Förra året åt vi blåbärspaj varje dag i en vecka! det är också ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0