min dag

japp, som min bästis skrev i inlägget innan - det enda som kan göra en riktigt lycklig är ens vänner och även jag har insett idag hur mkt det betyder att ha vänner speciellt när man är ledsen. orkar inte hålla på o skriva "J" eller "du vet vem du är" utan ja tar hela sannigen så som det är eftersom att jag hatar honom, Joar. Det är för er som inte vet mitt ex nu, och jag har verkligen känt på senaste tiden att jag velat göra slut och gett vibbar av det till honom. i lördags kände jag att jag hade bestämt mig, men ville ses idag för att ta en shoppingrunda och snacka. ta det på ett schysst moget och normalt sätt. men så smsar han plötsligt o ba "jag har inga pengar o kan inte ses idag blablabla" (jo jag vet att du har pengar) vilket fick mig på pisshumör. så helt plötsligt messar han sen när ja sitter på lektion ba "jag vill göra slut, pga vissa anledningar som ja inte orkar ta upp men vi kan ju lämna allt bakom oss" blabla, bara sådär. de som läser det här kanske undrar eller tkr de e fjortis elelr whatever att skriva om det här på internet. men det är en blogg där man skriver ner det man känner, plus att jag vill att hela världen ska veta vilken idiot han är som valde den fega vägen att göra slut på. vem seriöst som är över 11 år gammal gör slut över sms? väx upp förfan! och nu skriver han ingenting, låtsas inte bry sig. ha-ha, så feg! visste att ja skulle göra slut så ville inte ses för att bli dissad. ofta han inte ens vågade träffa mig? så nu vet alla som läser, orkar inte berätta det för alla om o om igen. joar, jag hatar dig inte. jag tycker synd om dig för du är så patetisk, feg och barnslig. "jag vill göra slut" över ett sms, sen försvinner du ut ur mitt liv efter 4 månader tsm? hejdå och "tack" för att ja slösat ett halvår av mitt liv på dig. och har alltid tyckt du är en tönt det var därför jag ville ändra så mkt på dig :) . min älskade bästis evelina fanns där & var bäst som vanligt iaf, sen drog vi ner till sjöängen efter skolan. nu sitter jag hos amanda och vi ska strax iväg till kärringbadet och se vad det händer där ikväll :) imorgon är det avslutning, sen sommar och livet, det suger inte jag tänker inte deppa! livet äger som ett singel och fuck alla idioter till killar, tummen upp för alla underbara vänner!

/ M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var nog bland det fånigaste jag sett.. Om du inte orkar ta åt dig så behöver du ju inte skriva ett helt inlägg om de ;)

2010-06-21 @ 17:39:24
Postat av: adolf hitler

HAHAHHA utrotning

2010-06-21 @ 18:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0