Ment2B Faktiskt!



Näähmen va festligt! har inte ja o marika för en gångs skull tagit oss i kragen och gjort en blogg? Jo minsan det har vi, kul för er säger jag bara.
Hur ska det första blogginlägget vara då?, kort? långt? kul? tråkigt? eller kanske ska jag bara överlämna det till marika så blir det mycket lättare :)
Kan bara sammanfatta mitt liv i några meningar, Jag heter Evelina, bor i trångsund -.- går på värmdögymnasium och min bästa vän heter Marika Cederlund... Ah det va det skulle jag tro.
Kan ju börja med att slänga er rakt in i mitt liv ,så kan börja med att säga vad jag gjort i helgen.
I fredags , shieet ja kommer inte ens ihåg (A) hm... jag har....juste jag hade tacokväll och biomys med min fina Josephine vi såg Dear John och den va riktigt bra faktiskt, några tårar han jag fälla också. Men vet inte riktigt om det berodde på filmen eller på att filmen påminde mig så mycket om någonting annat som gjort mig ledsen på senaste tiden.
I lördags hade jag filmmaraton och godistjockande med mina föräldrar trot eller ej, min lillbror tältade på tomten och jag hade inget o göra...
I söndags mötte jag Linda o vi va duktiga och tränade riktigt hårt..eller något. Sen så sov jag hos henne :)
Snart är det sommaarlov! närmare bestämt på torsdag, då blir det poolparty och något annat roligt som ja inte vet än, ska bli skönt , men trots det känner jag mig tom , fast på att bra sätt utan allt pluggande, miihi kanske man inte ska erkänna egentligen. Förmodligen kommer det inte hända något roligt idag så ja skriver i morgon istället. Ni kan få en bild på mig utan smink och i min rosa mjukisdress istället GoodStart!. Pusssssssssss E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0