life's wonderful

tjenispenis bloggis :)
igåår åt jag middag tsm med pappa i trångsund sen drog jag till västerhaninge och träffade emma <3.
seeeeen va ja hemma på kvällen och n00bade mig framför msn, ingen sömn blev det under natten heller för pratade i tele med marcus till klockan fem på morgonen haha. somnade runt sex-halv sju för det va så jävla ljust, och vaknade 12. helt död. pratade 2 timmar till och sen gick ja ut o la mig och solade :) sen åt jag ett äpple till lunch (blir ofta så på sommaren att man äter frukost skitsent, ingen lunch och sen middag sent när man kmr hem) och åkte in till stan där jag mötte på josefin. vi mötte upp min syster o hennes kompis och köpte present till min kusin som fyller 1 på söndag. sen drog vi till gamla stan, köpte ben & jerrys glass och satte oss vid hamnen. där såg vi josefins kompisar thomas fabian och fredrik så satte oss med dom och chillade, sen åkte jaaa hem kallt som fan var det på hemvägen! nu har ja börjat få ont i halsen, bara ja inte blir sjuk!! jaa det var dagen, riktigt trevlig ändå och ikväll blir det bara att sova ut efter en sömnlös natt för min del!

puzz / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0