Kärlek är överskattat, ibland...

Jäävla mamma som står och plingar på dörrren som en hysterisk när jag ligger o sover -.- hon hade tydligen glömt nycklarna.
Idag ska jag hänga med min farmor, hon ville träffa mig innan jag åker till öland eftersom att ja e där en vecka o kan inte vara med o fira hennes 65 års dag tyvärr.
Ikväll vet ja inte riktigt vad jag hittar på men något blir det väl skulle jag tro, annars får jag sitta och längta efter en vecka på öland tsm med min sööta låtsaskusin Fanny.

Ibland undrar jag vad det är med människor. Ena sekunden är dom snälla för att sekunden efter vara totalt tvärtom och man hoppas än en gång helt i onödan. Jag har seriöst gett upp hoppet nu, det spelar ingen roll för jag vet att du är ute ur mitt liv föralltid och jag har vetat det inners inne ett tag nu. Men ibland när man verkligen saknar en person kan man inte låta bli att hoppas, och ibland tror jag att jag hoppas mer än vad jag tillåter mig själv att göra.
Men snart skiter jag i det här eftersom att jag ändå bara blir besviken. Jag klarar mig!

Lite bilder från torsdags!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0