Jag tycker att oscar linnros är grym, nu vet ni! :D

Jag har faktiskt blivit lite brunare idag och därmed lite snyggare! därför är jag nöjd trots att min mamma är arg på mig och trots att det känns som att jag inte kan andas-varför? de har ja ingen aning om .
En till sak som gör mig ganska så väldigt nöjd är att jag ska till leksand snart för att träffa min thailandsbäästisar lisa, fredrik, marcus och sebastian! Can't waiit! Sen ska jag dessutom bo några dagar hos min söta elin som har landställe i leksand och det kommer bli grymt. Sommaren bara flyger iväg och snart börjar man sitt andra år på gymnasiet, back to the real life liksom och det har jag vergkligen ingen som helst lust med.
Idag har jag gjort exakt samma saker som marika har gjort så läs det XD förutom att jag inte mötte amanda i centrum och jag har badat o emmas pool lite också :)
I morgon ska jag träffa vanessa sen ska jag nog övningköra med min underbara farmor och hälsa på min nya syssling Hilda ! :D
XOXO biiatchees! E.
 oopss fel håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0