idaaag

naaaajs dag har det varit! först skolavslutning med dåligt väder och lite damp från min sida mot tre killar från skolan som ja inte känner eftersom att dom gick bakom oss o höll på att whina om att folk ska klä upp sig ba "palla ha klackskor och klä upp sig vi slutar ju bara ettan lallala" (hade klackar o klänning) så vände mig om och dampade lite hahha. var på dåligt humör under morgonen för blir så sur på mig själv hela tiden att ja haft en sån idiot till pojkvän men det dåliga humöret försvann efter skolavslutningen när alla drog till freja för poolparty med en massa solande och nya bikinilinjer! nu kom jag nyss hem , ska väl käka, fixa mig, vila lite kanske och sen ikväll blir det att möta upp eve paoo och amanda och dra till skinnis och möta alla som ska dit. de blir najs! livet w nice nu när de e sommar!

puss! / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0