hehe

idag har jag varit med desirée som kom hit och hängde med miiiiiiig. en hel del pratande blev det och det är verkligen det skönaste som finns att ha vänner att verkligen bara kunna prata ut med när något viktigt hänt. insett lite visdomsgrejer på senaste tiden, typ att man aldrig ska blicka bakåt bara framåt. det som har hänt har ju hänt och hör till dåtiden, och det är inget man kan ändra på. hur mkt man än vill kan inte saker som skett bli annorlunda. och hur mkt man än hatar någon så är det ingen mening att göra det eftersom att det är den personen det är fel på, och man kan själv inte göra något åt det även om man vill ändra på dens misstag åt den. som en person sa till mig igår "dom som har kärlek högst upp på sin lista är dom som blir olyckliga" och det är sant, när man letar efter kärlek och verkligen bryr sig blir man bara sårad. det är bättre att bara strunta i allt och köra sitt och så får allt bli som det blir liksom. livet går inte att planera, 90 % av allt som händer är oväntat och det är helt enkelt bara att acceptera allt som händer.

... jag vill att mitt busskort ska komma snart.. klarar mig förfan inte utan det!!!

puss! / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0