förföljda :(

chachaa bloggeeen marika häär ehehehhe.
kör lite dubbel uppdatering från gårkvällen då, blir tyvärr så när man är två som bloggar och båda vill få skriva av sig! som sagt åkte vi till skinnis och var massa folk där men inga man kände direkt. träffade dock på roila vilket var trevligt :) så vi drog till örnsberg där det var betydligt fler igenkännliga ansikten, blev skitglada när vi mötte på t.ex karro, ella och en massa andra från våran skola :) sen efter någon timme drog alla tillbaka till skinnnis och det var sjukt mkt folk där. det var en värd kväll iaf , sen drog vi oss hemåt och kom till trånkan runt kvart över två och skulle gå hem därifrån. vi var ju fyra tjejer så alltför läskigt var det inte men kunde ändå inte sluta tänka på den gången ja o eve va på väg hem o blev förföljda av en bil med en gammal gubbe i. så just när ja tänkte på det åkte det förbi en liten vit bil och vände och började köra tillbaka mot oss. var helt slut men fick sånt adrenalin och kraft så vi kuta som fan mot mossen men han följde efter oss varje gång vi stannade för att vila såg vi bilen så kuta in bland träden och ringde paulinas mamma som åkte till edbo för att hämta oss därifrån. så kuta vi som fan sista biten mot paulinas mammas bil och tänkte i mitt huvud att det var som en film och tycker alltid dom är så idiotiska som ramlar i filmer när dom verkligen inte får, tror ni inte att asfalten gick upp som en kulle och jag inte såg det och ramlade? xD hahah, skrapade upp armbåge och knä och mina leggins gick sönder :( sen fick vi skjuts hem iaf och amanda sov hos mig. var helt rädda fortf när vi låg i sängen. sen imorse vakna vi vid ett och drog alla fyra och åt på pizzerian i trångsund den drog vi till farsta o ja köpte leggins, tjocktröja, brunpuder och hårspännen. nu är jag hemma o e SKITTRÖTT, blir antingen rålis eller zinken ikväll eller att bara stanna hemma för känenr mig verkligen sliten! blir nog det sistnämnda.

pusss! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0