En bra dag?

Idag har det varit en bra dag, halva dagen. Det började bra och chill utan lektioner och en lång lunch på stan men sen helt plötsligt så bah hände DET.
Jag vet att min allra bästa vän i hela världen ändå kommer skriva av sig här sen, så jag lämnar det till henne. DET förstörde dagen lite, inte för att det gör någonting för att vad som än händer kommer jag alltid finnas här för henne och det vet hon. Trots DET så verkade hon betydligt gladare när vi åkte hem tillsammans, och jag hoppas på att lite av det va min förtjänst , hihi. :)
Sen ska jag bara tala om att jag har 7 mvg och 2 vg nu när jag går ut med mina 9 första betyg i gymnasiet . Är måttligt stolt över mig själv måste jag då säga. Duktig Evelina! :)

Jag har funderat lite idag på vad som egentligen gör mig glad och kommit fram till att det verkligen är mina vänner som gör det största jobbet. Att se en vän ledsen är lika jobbigt som att själv vara ledsen, men att se en vän bli glad igen är värt varenda sekund av sorg ju! :)

Sen hade jag även hoppats på att träffa en viss person idag men nu blev det inte så -.- Men jag är nöjd ändå , att vi ens hade tänkt att träffas är ett stort steg framåt :) Nu ska jag nog bara dra till sjöängen och vara med kompisar och ha det mysigt . Puusss E.
Det blev sommarklänningen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0