E.

Det är skönt och soligt i sthlm och jag pallar inte sitta inne o blogga speciellt mycket. Midsommarafton spenderade jag med vanessa, hennes familj och våra grannar. Vi var vid tyresöslott på dagen o chillade, för min och vanessas del var det spanande på toplessgrabbar som gällde. I går var jag med louise i stan och åt middag och gick på Killers, den var helt okej. Sen drog vi på en tråkig trånkan fest och var där ett tag sen drog vi hem. Jag och louise sov på hennes tomt i ett tält! hahah tuffa vi var men jag har insett att det inte är ngt för mig så festivaler kan jag ju glömma XD. Idag tränade jag med Louise och nu ska ja o marika bege oss till dalarö för att träffa nick och marcus, myysss!
Ccccuuuuu. E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0