Byxelkroks tjatpensionärer

Idag har jag tvingats att kolla på bröllopet trots det fina vädret, mormor och gösta är bänkade i soffan och dricka mosserande vin och äter bröllops chocklad...lite sådär lagom roligt.

Känner ni ibland sådär att man verkligen bara vill få värsta utbrottet och skrika håll käften!!!!!! du har tjajtat om det där tuusen jäävla gånger nu och jag får ont i öronen. Om du säger det där en gång till tror jag att jag antingen skär av mig öronen eller skär av diiig tungan.
Fast istället sitter du där och är tyst medan det kokar inombords och du önskar verkligen av alla dina krafter att du bara för en gång får stanna allting runtomkring och bara skrika det högsta du kan bara för att få ut alla kännslor. Hah det är ungefär så jag och fanny känner justnu när det gäller våra morföräldrar. Dom tjatar, och tjatar och tjatar om samma saker och man vågar ju typ inte säga till så istället blir man fett irriterad innombords.
Kanske inte låter så farligt men en vecka med dom och man lyssnar inte på vad som säger längre utan man stänger in sig i våran egen stuga och stannar där så mycket som möjligt.

Så nu har jag skrivit av mig lite och det känns lite bättre, nu ska ja in och äta blåbärspaj för tro det eller ej så står mormor och tjatar om att hon har bakat en blåbärspaj nu, efter att hon sagt det tre gånger säger Fanny, JAAAAAAA du har sagt det. ibland måste man faktiskt göra såå... :)
Pussss. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0