Blomster-fucking-vandring

Idag tvingade mormor och gösta oss att gå upp klockan kvart i nio för att skynda iväg till en blomstervandring,
 - och det är ju guide med och allt det är väl skoj! sa mormor.
Men nej det var inte skoj, någonstans borde man fatta att man inte vill gå på blomstervandring när man är 17 år men nej det förstår man tydligen inte när man är 65 för då är det de roligaste som finns i hela vida vääääärlden!
Jag och fanny bestämmde oss snabbt för att stanna i bilen dom hela två timmarna och kolla på film istället eftersom att myggen till och med bet igenom leggingsen, fyfan va sura dom blev när vi sa att viiii tycker faktiskt inte att det här är roligt, ge oss bara bilnycklarna så kan ni fortsätta eran vandring så blir alla glada och nöjda.
När vi kom hem somnade vi som vanligt , det har vi gjort dom senaste dagarna (A) sen har vi inte gjort så mycket mer, skrivit en ölands låt har vi gjort också. Den är gryym säger jag bara, kanske kommer lägga upp den sen :D
Ikväll ska vi kolla på trick or treat- vi tror att den kommer vara gansak så läskig, men efter att ha kollat en skräckiis varje kväll är vi ganska härdade skulle jag tro. 
I morgon blir det Borgholm och shopping! hoppas jag hittar ngt roligt, har ju trots allt sparat pappas femhundring som han gav mig till mat och nu hade jag tänkt att shoppa upp den.
Puuuuuuuuuuuss E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0