bäästaste lillebror!

Jag har äntligen efter massa om och men lyckats byta mina trasiga skor på scorett och fått ett presentkort där på 699 kronor-grymt säger jag bara eftersom jag inte ens hade kvitto. Men har man mammsen med sig så fixar sig allting, tyckte dock lite synd om kasörskan som fick stå ut med vårat tjat, det är ju trots allt lag på att ha kvitto när man ska byta, speciellt när mina skor finns o köpa på tusen andra ställen också XD.
Har umgåts med min mammi idag, vi har legat o solat lite sen varit i farsta o kollat runt lite o handlat massa stuffs så det har varit mysigt, skulle väl egentligen träffat Sam men det blev inte så för vi hann inte :/ lite synd.
För överigt har jag haft en myskväll med familjen som man får unna sig ibland, vi kollade på Farsan och käkade popcorn ( inte jag dock, har ätit massor på öland o kan inte direkt säga att jag blivit smalare hahah nu blir de hårdträning XD ) , i slutet blev det lite sorgligt och trot eller ej så började min lillebror grina!!! är han inte för sööt, och han är bara snart 8 år gammal. Känslig pööjk det där :) Men riktigt söt är han måste jag erkänna.
Nu ska jag titta film i min säng sen sova, i morgon blir det midsommarfirande med två andra familjer o bland annat min barndomsvän Vanessa. Ha en gryym midsommar nu. PUsss.E
 



Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: ja jag vet, men den var så snygg ju! hihi :) <333

2010-06-26 @ 14:07:08
URL: http://sminkborste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0