22:03

ja, det är lördagkväll men vad spelar det för roll när man e såhär jävla trött? vet inte vad det varit med mig de senaste 2 dagarna. verkligheten börjar komma ikapp mig och känner att jag måste träffa folk hela tiden, allt för att inte vara ensam.. bestämde mig för att bara vara hemma ikväll, orkade inte bio med nikola eftersom att ja inte har busskort, fest likaså. men nu kommer roila om en timme o stannar i en timme iaf så slipper jag vara ensam. hatar att vara ensam då börjar jag bara tänka på allt som man röjer undan när man är omringad av folk och har kul. men ska dock bli trevligt att träffa henne också iaf! :) hoppas jag får mitt busskort ja beställd från sl snart, känner mig helt hjälplös utan det! 

/ m 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0