01:13

chacha blogg1, idaag har varit en trevlig dag!
blev väckt 09:15 av pappa som skulle ha kunder och blev tvungen att städa badrummet som ja alltid smutsar ner helt nyvaken. efter frukost och lite chillande drog ja o min syster ut o sprang fram o tbx till stortorps äldrecentrum, vad kan det vara - 5 km? sen kom vi hem iaf, duscha åt och segade lite fram tills två typ då jag åkte och hälsade på min kusin :) var där i några timmar och lekte med bebben, sen gick vi hem typ 4-5 km! gick direkt till evelina och satt där och prata lite, hade tänkt att bli kvar under kvällen men så messa amanda mig o fråga om ja ville hänga med till mälarhöjden. så drog dit med henne och johanna och träffade några killar därifrån. vart en hel del pinsamma tystnader men sen när vi skulle dra hem till trångsund höll nästan 2 av dom på att hänga med oss dit men ångrade sig vid södra :ppPPPpP . jaaaaoppp, sen gick vi hem från trångsund , jag kom hem, åt mackor och nu sitter jag här. that's my day!

puzZz / M 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0