-.-

Jag är trött, jag har en neurotisk lillebror med tandvärk och jag har träningsångest.
Vad ska jag göra med den här lördagen?
Mamma väcker mig och säger att ja ska upp om ja ska hinna träna, men det hinner jag ändå inte så jag börjar hysteriskt göra situps i vardagsrummet följt utav halvdana armhävningar och upphopp. Jag måste åka till gymmet en gång innan jag åker till öland på tisdag. Nu låter jag som ett psykfall men det är ingenting mot min lillebror som har fått några jävla blåsor i munnen och har ont i tänderna och ligger och skriker i soffan. Min mamma gick precis till gymmet för att enligt henne slippa detta psyksjukhus :S
För övrigt ska jag på studentmotagning hos min syssling och sen förmodligen träffa Josephine innan hon åker utomlands, jag kommer sakna dig bääbis ♥
Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag väl börja fixa mig en aning .
Juuuste måste bara säga till Elin att den där hårgrejen fungerade och att min utväxt är betydligt ljusare.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0