västervik

igår kom ja nog till the heaven of snygga killar, västervik. hahha. fattar inte hur de kan samlas så många snygga killar med skitsnygga kläder i en så liten stad? och alla cyklar förbi. alla cyklar i den här staden! ska bygga mig en lådbil så ja kan köra efter som nästa gång ja kmr hit hahhahahaha. igår kväll när ja skulle sova hände det värsta som kan hända när man ligger fridfullt i sängen och nästan ska sova. jag känner något stort krypa på min arm, ser inte vad det är så smäller till och flyger upp från sängen. så ser jag en fet spindel som krypit på en arm. då får jag panik och börjar gråta. sen när jag låg där i sängen kändes det som att spindlar kröp på hela mej, usch! :( hatar dom verkligen!!!! det är aschill semester, 30 grader, justnu känns det perfekt att vara ute med båt :) vi är framme på öland ikväll eller tidigt imorgon, sen blir det stanna där några dagar och sen hem :) totally awesome hehe.

pyss / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0