Kärlek på hög nivå!

Jag vet till 100% att jag aldrig kommer att hitta en vän som är lika totally awsome som Marika och jag vet att vi kommer att hålla ihop för evigt. We are ment to B right? Vi är som en person tillsammans, utan dig inget mig. Så är det bara. Vi tänker, säger och gör samma saker och det bästa av allt är att vi har exakt samma humor och att vi kan säga och göra precis ALLT med varandra. Det jag vill säga att att jag uppskattar dig till tusen och att jag älskar dig min bästis. Kommer sakna dig massor när du åker bort :( <3

Idag har vi varit ute med båten, jag och min soulmate tillsammans med hennes familj. Riktigt skönt har det varit men jag skulle dock inte smörjt in mig med solkräm. Det ångrar jag bittert för ja är inte ett dugg brunare än va ja va när ja åkte i morse. Vi har baddat, solat, sovit, ätit, solat, ätit, kissat mitt på stigen och ätit. :)

Sen vill jag bara säga att igår var det exakt ett år sedan... 2 juli 2009 blev det vi, nästan tio månader senare var det bara jag igen.  Men det känns bra, nu när det har gått ett tag ångrar jag ingenting. Jag är en självständig KVINNA! plus att vi var tydligen inte ment to B så.... Men jag måste ju säga att gillade det vi hade och jag Älskade dig. Den första pojkvännen jag älskat på riktigt. Och mitt hjärta krossades i en miljard bitar den dagen vi gick skillda vägar MEN det va ett val vi gjorde tillsammans. Ajja du läser säkert det här så.... Now you know!


Different kind of love huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0