skärgården

hejsan bloggen, sitter på båten ute i skärgården, solen håller på att gå ner och det är helt behagligt varmt fortfarande. havet glittrar och det är bäst. har ätit massa mat och godsaker. kosan styrs mot öland, får hoppas vi kommer ditn var några år sen jag var där o ska bli riktigt mysigt faktiskt. massa barndomsminnen förknippas med den halvön som jag lärde mig utav robin att det faktiskt var bara för det går en bro till fastlandet x) har varit hemma en månad nu under sommarlovet så hunnit umgås rätt mkt med många vänner men träffat många bara 1-2 ggr, och nu är jag borta sen kommer jag tillbaka i några dagar bara sen blir det bort igen. och just nu när ja åker bort ska alla komma hem och allt ska hända såklart. menmen får verkligen ta o passa på o träffa vänner dom dagarna jag är hemma, saknar så många! men ska bli skönt att få komma bort lite i alla fall. man vet aldrig vad som kan hända! ;)

p0zz / m


knasbollar hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0