Osis

Idag har jag och Linda myst på långholmen, linda har klagat på att hon är blek och jag har sprayat mitt hår med blondspray...coola brudar. Vi badade en gång lite snabbt och solade i några timmar på berget, riktigt skönt faktiskt. Vi käkade jordgubbar, vindruvor o kakor också, sicken bra lunch.
Vi har också hunnit åka förbi våran tbanastation, gått åt fel håll några gånger och glömt hyrfilmen hemma så vi fick gå fram och tillbaka hundraelva gånger. Vi är stammisar på ica redan. Jag tror att Linda har gått på för många A-brunnar.
När vi kom hem igen lagade vi mat själva, yäh we did! där ser du mamma, jag klarar mig själv.
Nu sitter vi o chillar framför en tv med 1,2,4,6 och det finns ingenting...förbannade pensionärer som inte vet vad en boxer är.. :P
Men ska inte klaga, jag och linda har ju en hel lägnhet för oss själva. Tack mormor.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0