Living next to the hood!

Jag slutar aldrig förvånas över hur läskigt det är att gå hem från Trångsundscentrum mitt i natten, det är precis lika kusligt varje gång. Vi går där hand i hand med alla sinnen på helspänn för att vi så snabbt som möjligt ska kunna springa in på en tomt eller upp i skogen om någon bil eller något läskigt psyko mot all förmodan skulle dyka upp från ingenstans. Sen kan man ju fråga sig om det är normalt att hoppa in i det höga gräset och ducka så fort man ser att en bil ska svänga in på gatan. Jag kan inte riktigt med ord beskriva hur snabbt mitt hjärta slår och hur mycket jag vill hem när jag ser en bil svänga in på gatan man går på. Nåja vi har haft våra anledningar till att vara rädda faktiskt, bilar som har förföljt oss på riktigt har inte precis underlättat våran sena hemfärd. Och jag vill då nämna att ALLA människor som åker i Trångsund på natten är konstiga, bilar fulla med skumma killar eller gammla bilder med äckliga gubbar. Det finns faktiskt pedofiler som åker runt här och skogås ligger 10 min härifrån så vi har våra anledningar till rädsla.
20 minuter av ren skräck är vad det är. Alla möjliga genvägar har tagits för att slippa gå på the most terrifying väg off them all, Trångsundsvägen!
Nu är jag hemma i allafall och känner mig fånig, jag ska väl inte överdriva. Men om jag hade behövt gå ensam hade jag nog varit sådär rädd, nu har jag ju Marika. Fan va ja älskar den tjejen :) Nu ska jag sova. Pussss . E.
 Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0