Leksand here I come.

Om en halvtimme beger jag mig till Leksand, det ska blir riktigt najs speciellt när jag kommer att få träffa mina söta vänner från Thailand. Det var mer en ett halvår sen. Saknar dom väldigt mycket <3.
Sebbe, Lisa, Fredde o Mackan :) Ska bo hos dom i tre nätter och sen ska bästa Elin möta upp mig, hon har landställe i leksand. Sicket sammanträffande liksom att jag skulle åka dit precis när hon är där. Så jag ska vara hos henne i fyra nätter. Can't wait.
Elin lär inte ha en data så där blir det inga uppdateringar, familjen larsson borde ha det därremot.
dagens åkabil outfit.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Designtävling på bloggen :)

2010-07-09 @ 10:16:26
URL: http://sminkborste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0