I love the way you lie.

Efter middagar på balkongen, ett oavbrutet rappande till eminem, en stökig lägenhet, soheil på balkongen mittemot, gråtfilmer och vänskap är jag nu hemma. Men jag säger bara PÅ ÅTERSEENDE mormors lägenhet och Linda, om några dagar är vi där igen.
Vi har för en gångs skull känt hur det känns att inte bo hemma, att klara sig själva. Och enligt mig klarade vi det exceptionellt, vi lagade mat och var väldigt ansvarsfulla. 
Det ända problemet skulle vara att mormors grannar tror att jag och Linda är tillsammans, bara för att vi råkade sitta och äta middag på balkongen klockan 23 med tända ljus och för att vi råkade börja storböla till en film och stå på balkongen och grina och kramas. Hmm...
Men eftersom att Killarna på balkongen mittemot med bar överkropp och som alllihopa såg ut som soheil försökte bjuda över oss på lite drinkar gör det inget om dom skulle tro det.
Vi har också haft photoshoot på stan med söta killar som ville ta bilder med oss, shoppat lite, vi har träffat vänner i vitabergsparken, solat på longholmen och  legat hemma och bara kollat på film.
Sen gillar ju Linda att kramas i sömnen också :P
Vi har försökt att lära oss i love tha way you lie med eminem utantill och snart sitter den. Hoppas inte att grannarna kommer klaga på våran skönsång. Linda glöm inte att vi ska kunna en vers iallafall till på onsdag annars blir jag besvikan på dig. Ååååååååååhkej?
Ahmen skönt har det varit iallfall, jag har träffat mina föräldrar typ 3 timmar på 10 dagar men jag klagar inte.
Nu ska jag vara hemma några dagar och sen flytta ihop med Linda några dagar till, sen åker jag till gotland.
Pussssssssssssssss. E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0