hemmaaa

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äntligen hemma! klockan e bara 10 men e skittrött van vid att somna den här tiden på båten då vi vaknat åtta varje morgon typ o de inte fanns n¨ått o göra på kvällarna! haha hemvägen från öland har minst sagt varit knepig, itne nog med att allt pajade på båten så pajade motorn oxå. trodde itne vi skulle komma hem , men den funkade på tomgång alltså absolut långsammaste farten, 4 knop ca 8 km/h , så vi åkte ända från söderköping till gålö i den snigelfarten. om jag blev sur, fick mina gråt o damputbrott för ja ville hem, snabbt xD men tillsist kom vi hem idag och även om de blir tråkigt ibland spec på kvällarna på en båt så har de varit en härlig semester med underbart väder och har sett massa! :) nu blir det att vara hemma 2 veckor ska bli riktigt nice , ska passa på o träffa ´vänner o ha de kul! saknar min bästis massa! men det vet hon. men snart ses vi igen :) nu ska ja upp o käka körsbär o chocklad o sen lägga mig i MIN ÄLSKADE SÄNG :d:d:dDDDD pyuss!! / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0