.

Har ränt runt i affärer idag med mamma, hon ville spendera lite tid med mig eftersom att jag knappt har visat mig hemma i sommar. Det var mysigt till mamma köpte en utomhussoffa som inte fick plats i bilen utan att ha bakluckan öppen så jag fick sitta i den varma bilen och vakta medan mamma fortsatte handla. Min belöning var lite godis hm.... Men jag hörde mamma prata i telen med sin kompis och vetni vad hon sa. Det är så mysigt att vara med evelina. Vi umgås nästan aldrig. Jag tror att vi ska spara lite pengar och åka till New york i höst tillsammans med Vanessa och Theres . Det skulle vara super mysigt. Så kan vi gå omkring och va lite sex and the city snygga och lyxa oss. Det ska vi nog satsa på.
Om DET är min belöning för att ha suttit i en varm bil är jag galet nöjd med dagen. Och jag gillar också att umgås med min mamma, om jag inte behöver göra det varenda dag. Någon gång ibland är faktiskt riktigt trevligt.
Så nu får ja bara hålla tummarna att vi åker, Vanessa är en utav mina bästa vänner o theres är hennes mamma och en utav min mammas bästa vänner så det skulle bli awsome. Riktigt Awsome! :D

Idag åkte min absolut bästa vän åt på havet och kommer vara ifrån mig i tre veckor. Kommer sakna dig <3 
På fredag åker jag till leksand och ska träffa lisa, fredrik, sebbe, markus och Elin. Kommer bli riktigt kalasbra! 
Pussssssss. E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0