ELLE

Jag ligger i Lisas säng och lyssnar på när hon och Alex spelar gitarr, jag har redan gett upp. Jag suger på gitarr så är det bara. Jag är sjukt trött också, igår satt vi o badade bubbelpool med chrisse, valle och Op till ett sen duschade jag och lisa, sen dissade vi dom för att dra till Alex o o hämta lite dricka. Sen mötte vi upp chrisse, valle adrian och några till och drog ner till hamnen där det var full rulle, tydligen är det någon känd leksandsfest här nu. Alla klär ut sig till pirater och åker ut med husbåtarna och festar gärnet. Men vi kom dit lite för sent så festen höll på att avta när vi kom dit, men vi hade kul iallfall. Sen blev det ljust helt plötsligt och föräldrarna ville att v skulle hem, dock hade dom också varit ute o festat någon annan stans så dom var väl lite halvborta dom också...eller något. När vi kom hem satte vi oss i uterummet o snackade ett tag och klockan halv fem gick vi o la oss.
Idag har vi varit o badat ett tag men vädret suger typ justnu så det blir fotbolls och filmkväll med lisa och alex. Sebbe o fredde lär ju också kolla. Mina päron åker hem om tio minuter, jag ska stanna tills på fredag. Men i morgon ska jag förflytta mig till en annan del av leksand och vara med min efterlängtade Elin i fyra dagar.

Måste bara lägga till att Alex sjunger sjukt fint! :)
Pusss. E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0