E.L

Det är ett ständigt packande. Jag river upp kläderna ur resväskan för att sedan tvätta dom och stoppa ner dom igen. Denna gång ska jag vara borta i fyra dagar i mormors lägenhet tillsammans med Linda, det är riktigt skönt faktiskt så jag ska inte klaga på packandet. Om fem dagar åker jag till gotland i en vecka, då blir det till att packa igen.
Den manliga delen av familjen laroussi är inte hemma för tillfället så jag har umgåts med min mamma lite idag. Men nu måste jag snart lämna huset för 8 stycken 40åriga brudar ska innvardera mitt hem, inte nog med att dom kör ut mig dom ska dessutom sova i min säng. Plus att jag måste städa och ha fint i rummet bara därför. Men jah, mamma kommer ha kul iallafall. Jag vet ju precis hur hennes tjejmiddagar brukar sluta-hela grannskapet tror att det är JAG som har fest. But I don't mind, om jag har fest kanske dom tror att det är mamma som har tjejmiddag och låter mig vara ifred :)
Nu ska jag packa vidare och sen försöka ta mig härifrån, om två timmar är huset fullt med tanter och jag får tydligen inte plats.
Pusssssss. E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0