Dålig uppdaterning

Nu är jag hemma efter en vecka i leksand och jagvet att jag har varit dålig på att uppdatera men när jag var hos Elin dissade jag datorn och var med henne istället. Jag har haft en grym vecka med sol, bad, kortspel och en del schnygga grabbs, men som man säger : Borta bra men hemma bäst.
Jag saknar Lisa som tusan, vi tror båda att det var meningen att vi skulle träffas. Inte nog med att alla tycker vi ser ut som syskon, vi gillar precis exakt samma grejor också. Jag bara längtar till att hon ska flytta hit, vilket jag kommer tvinga henne att göra! :)
Idag åkte jag bussen hem från elin själv i tre och en halv timme, icke roligt. Sen hämtade mina päron mig och vi drog direkt till några kömpisar till pappa och jag fick två nya kompisar. Emelie 4 år och hennes gosedjurshund offe. Nu är jag entligen hemma. Jag ska duscha, tvätta kläder och packa upåp innan jag får lägga ner huvudet på min sköna dunkudde. I morgon ska jag verkligen sova länge och vara hemma hela dagen något som jag inte varit på hundra år känns det som. Sen på kvällen ska jag hem till maja för hon fyller år! det ska bli awsome. Sen ska jag bo med Linda i tre nätter i min mormors lägenhet. Saknar det bruden, har inte träffat henne på hela sommaren :(.
Sen saknar jag även min bästis, kom hem säger jag bara! hon vet att jag inte klarar mig utan henne såhär länge...
Nu ska jag hoppa in i duschen, pussssssssss.E


Såhär fin fläta gjorde Elin på mig i morse. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0