xmas!

Jag är nöjd med dagen trots den inte allt för perfekta julen! Mamma är så sjuk man kan bli och har sovit, gråtit , hostat, haft feber och nyst hela dagen tycker synd om henne. Influensan u know i en hel vecka nu :(! Så det blev inget jul firande hemma hos Vanessa, istället blev det en väldigt lugn och liten jul hemma.
Mycket nöjd med julklapparna pengar, parfymen jag önskat mig, en väska(som ja dock kanske ska byta), tofflor, underställ, maskara, eyeliner, nagellack, kuvertväska, bok, strumpyxor, rakhyvel plus massa blad,  hårgrejer och hudgrejer och chailattepulver :) tror inte jag glömt något nu!
Lillebror fick björnborg kallingar av mig som snabbt blev bortglömda då han fick en mobil av mamma och pappa, nu kan ja ringa min 8åriga lillebror på mobilen... borde inte vara så. Jag hade inte mobil när ja va 8!
Mamma fick en sjukt fin tröja av mig som ja förmodligen kommer använda mer än vad hon kommer, och pappa fick sina ullstrumpor. Alla är nöjda och glada. 
God jul, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0