Who is?

Jag börjar bli sådär heemsk igen! usch vad jag blir trött på mig själv, jag är ju en självständig kvinna! jag behöver icke en man. ELLER VEM FÖRSÖKER JAG INTALA? jo det behöver jag visst.
Dock är jag inte som vem som helst, jag dissar dom killarna som verkligen är taggade på mig, men vart kommer man med den taktiken liksom? Jag kanske ska ge Mr BRAT en chans och gå ut o käka med honom. Men som min mamma sa, hoppa inte i säng med honom! man vet aldrig vad som kan hända då, medan min lillebror tjuuter!- vad betyder hoppa i säng?
Nu ska jag väl gå o lägga mig, börjar ju inte sent i morgon precis. Puss och godnattttt. E
Honom skulle jag hoppaaaaa i varenda säng med om jag hade chansen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0