Us

Jag pluggar matte på en lördags kväll, det kan inte bli bättre.
Igår var jag med mina tjejer hela kvällen och jag älskaaarree! vi hör ihop och det kommer vi alltid att göra.
Marika, Evelina, Evelina Nelly, Vanessa och Emma <3
Det spelar ingen roll om vi var på en fest på östermalm? om vi sprang omkring i stan eller om vi spenderade halva kvällen på donken, vi var tillsammans i alla fall.
I morgon är schemat fullspäckat med massa balla saker, det blir en släcktsöndag nästan, Jag ska hälsa på min bebissyssling Salma, sen ska jag på kalas hos min farbror och min kusin sen blir det matteplugg hos Elin :) Najsjisjisjaijaijabaaajjs
GOdnaatt puss hejdå toodleees! E

Kommentarer
Postat av: Jola

Hej!

Vilken cool bild på bloggen!O vilka strumpbyxor!!!

Titta gärna på mina på www.dinaben.se

Jag startade nyss en webbutik med coola sådana.

Roligt om du tittar in...

Jag tänker anordna homeparty,Vi har en mysig www.ateljeshanghai.se där har jag också mitt showroom.

Hälsningar

Jola

2010-12-05 @ 15:50:21
URL: http://www.dinaben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0