It

Snart är det nyår, ett nytt år! och det ska bli det bästa. Jag och Vanessa har redan oslagbara planer.
Att bli 18 förklarar väl det mesta!
Det största problemet just nu är vad ja ska ha på mig på nyår och hos vem jag bestämmer mig för att festa.
När ska jag hinna köpa min nyårsklänning egentligen?
Mellandagsrean är bara stressande och jag får ångest när jag går in i en affär där allt lligger huller om buller, därför införskaffade jag mig inte ett skit idag. Men en femhundring fick jag av mormor som mötte upp mig i stan för att hon hade ''glömt'' att ge mig en julklapp. Söt hon är!!
Nu ska jag soooovva! och i morgon blir det jacuzziiimys hos linda. Pusss o godnatt, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0