I love you

Jag har haft jullov i fem dagar och det är bättre än bäst. Jag har haft fullt upp hela veckan och mer ska det bli, men mina planer efter jul är förövrigt oplanerade. Har hängt en del med fröken hintze, och jag har dessutom hunnit med att skaffa mig ett jobb. Halva familjen har influensa, alltid mamma och bror som blir sjuka. Kul att vi inte kan åka någonstans på julafton och får stanna hemma istället...lär inte bli den roligaste julen i världshistorien.,
Idag ska åka till Enköping, min mammas kusse fyller tydligen 20 år, men mamma ska inte med utan jag får åka med min mormor och bonusmorfar.
Nu måste jag städa rummet, vill seriööst strypa min mamma just nu! Puss E. Föresten så har marika åkt till thailand...
JAaa ja höll på att slinga håret och har en otroligt fin slingmössa på mig med hår som sticker upp ur varje hål! helt sjuka bilder men fett värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0