Toppen

Det är inte bra att gå på bodaborg med familjen laroussi, alla skriker o gapar så fort någon råkar nudda golvet och lampan helt plötsligt slår om till rött. Efter lite mer än två timmar har vi klarat, Hör och häpna!, två banor. Woow jag trodde inte att vi skulle suga så mycket.
Det var ganska roligt iallfall, barnslig som jag är.
Min lillebror fyller år i morgon och vi ska ut på restaurang med släkten ikväll. Mormor har satt sig på båten och kommer hit klockan halv åtta för att åka hem tidigt i morogn igen, onödigt men väldigt gulligt gjort tycker jag.
Dagens humör är lite smått chockad.
Nu ska jag sätta på mig min nya tröja och fixa mig lite, sen blir det att korka upp champangen.  Ingen aning om varför? william fyller ju bara 8 år...Grattis i förskott min lilla söötunge.
Puss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0