Theoverme?

Jag är nöjd och glad för mamma ska betala en ny höstjacka och nya skor till mig! Ibland är det bra att låta ÖVERJAGET och samvetet bestämma. Fast enligt min psykologi lärare är det inte en bra idé. . Mammas ÖVERJAG bestämde att jag ska få nya skor och en ny jacka och hon han till och med lova innan det vanliga jaget tog över .
Förövrigt ser jag fram emot en väldigt lugn helg, det kan behövas efter förra helgen...
I morgon blir det myskväll med min söta Paulina och på lördag ska jag shoppa. Jag har nämligen väldigt mycket att köpa har jag kommit på efter att hysteriskt rotat igenom min garderob.
Nu ska jag sova. Natti. E
Paulina och jag för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0