nostalgi

eftersom min alskade bastis som jag saknar skrev ett smatt nostalgiskt inlagg fore mig kan jag val ocksa ta o passa pa att dela av mig utav nostalgin jag kanner nu .) befinner mig i polen, mitt andra hem. kommer bara hit ca en vecka per ar, men anda kanns allting som nar man var yngre direkt nar man kommer hit, har sa manga minnen harifran. vaxte nastintill upp har. saknar verkligen min mormor fastan hon dog for tio hela ar sen. onskar hon kunde vara har. liksom nar man ar har glommer man bort allt i sverige, all utseendefixering, allt festande, vanner, killar, aven om det ar sant man gillar o tanka o halla pa med hemma i vardagslivet sa ar det skont att komma ivag fran alla krav pa hur man ska vara hela tiden , ett tag. har leker jag och min syster som sma barn med vara kusiner som bor bredvid, vi sparkar boll, spelar poker och springer runt utan att skammas. har pratar jag polska med mamma pa stan och trivs med det. har har jag t.o.m diskat en gang! min kusin pa ett ar er supersot men stor sunder mig pa han nar han ska sla mig och skrika hela tiden. tror inte jag ar hans favorit direkt, men det ar nog for att jag ar som jag ar och far damp nar han haller pa.. man alskar han granslost! idag har jag shoppat , id mineral foundation , turkos sten ring , byxor och kofta fran zara ,en mag troja och en tubtopp. allt ar awesome snyggt .D allt ja orkar skriva for tillfallet hehe , langtar inte tills ja kmr hem for da ar det en vbecka kvar till skola... puss , m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0