lala

vissa dagar mår man bara så himla awesome utan någon egentlig anledning, som idag för mig! allt känns bara supeeeeeeeeeeer, kanske var det för att solen äntligen tittade fram under dagen eller pga något annat. bra känns det iaf! det kändes t.o.m bra o plugga matte i skolan?! YEEAAH!! ingen festhelg för mig blir det heller men den ska bli awesome o mysig ändå hoppas jag , ikv ska vi vara gäster hos några och äta gott o grillat, sen ska ja passa min gullgulliggaaaa kusin !!:) imorgon ska ja kanske träffa roila på dagen eller nått och på kvällen blir det tjejmiddag med desireé och henens tjejkompisar som ja itne känner än men dom är säkert jättetrevliga! :) sen ska ja sova hos henne och på söndag blir det tennis sen kemiplugg med eve och elin. dagens bästa låt som fastnat på huvudet är do you remember med jay sean, spelas om och om igen. och dagens, eller nutidens eller va man ska säga, namn är torsgny o torskel såklart. hittade dom i almenackan men googlade och kolla på fb o finns typ ingen som heter något utav dom? :S aja mitt o eves nya namn iaf :D puss på det / marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0