Ibland måste man ljuga?

ibland känner jag mig så elak. Fast ibland har man inget val?...
Jag kom precis på mig själv tänka och skratta för mig själv åt killen på tuben igår. Han ville ha sin fot i taket och tvingade sin kompis att lyfta upp honom för att sedan skrika. Jag har min fot i taket!!!LALALAL!!
sen satte han sig på golvet och pratade om att han bodde i bredäng och att han o Linda bodde grannar. No offence men bredäng och mälarhöjden är inte samma sak vilket tjejen mitt emot ganska snabbt poängterade. Sen ställde han sig utanför tuben med ansiktet tryckt mot rutan och grimaserade i tre minuter innan tuben åkte igen. Sötkille...
Varför jag satt på tuben med Linda är en annan histora. Och varför tror inte mina föräldrar på mig helt plötsligt, Var jag så borta föra helgen? varför kommer den inte? blablabla A lot of questions, no answers.
Nu ska jag ringa marika, min talang står på spel. Puss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0