Hasta panderia....

Jag har dampat på matteboken ett antal gånger idag, ätit nötter för 42 kronor, haft ännu en psykologilektion fylld med spännande ord som sexualitet och klagat på maten jag får hemma av linas matkasse.
Mamma och pappa har bestämt att vi ska linas matkasse, dom kör hem matvaror ''ååh deeeeeet är så bra för det är ekologiskt! glöm inte det Evelina'' och recept på massor av konstiga och nyttiga saker som man först tror inte är mat. Sen visar sig vissa saker att vara gott iallfall. Sen finns det ju undantag som  som såsen med äpplen i som mamma försökte tvinga mig att äta tills jag fick skrika lååååttt mig va! vill ni tjaffsa eller? mitt liv mina regler jag vill inte äta såsen. Dom fick det tillslut till att det skulle speglas i min personlighet. Ingen aning om hur det gick till.
I morgon ska jag vara badgirl och skolka spanskan för då slutar jag kvart över 12, annars slutar jag fem. :)
Bjussar på ngn het bild. Puss. E
tycker jag såg väldigt brun ut på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0