Gör min dag

Jag sitter med släkten framför mig och tänker vilken tur jag har som har en sådan stor och superbra släkt, kärlek till alla dom.
Sen vill jag bara passa på att säga att jag förmodligen ska in backstage på petters konsert ikväll och träffa honom, jag hoppas att jag kommer in (A) min pappas kusins pojkvän känner honom. Nu kommer det säkert inte bli så bara för att jag skriver det men jag hoppas på det iallfall.
Sen vill jag också säga att vädret suger här men när vädret suger kan man passa på att kolla i affärer och jag har köpt tre ringar och en supersöt topp från bikbok. Jag har även besökt lummelundagrottorna med min familj, det var kallt och ganska värdelöst. Guiden pratade som min granne som är 5 år gammal, min lillebror var rädd för spindlar och gubben som stod bredvid mig luktade extremt mycket kiss. Jag föredrar affärer framför kalla grottor.
Nu ska jag smälta maten och efterrätten som jag precis tryckt i mig och sen ska jag fixa mig för ikvälll.
Pussssssss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0