Det går bra nu!

Igår kväll drog jag ut med min far och min pappas kusins pojkvän, han stod på gästlistan och det var bara att låtsas som ingenting och gå förbi. Det var riktigt ballt, en av visbys hetaste klubbar och petter hade spelning. Det var riktigt mycket drag men en medelålder lite högre än vad jag föredrar xD.
Efter spelingen fick vi snacka lite med petter och jag tog en bild med honom, men jag var dock inte lika på som de tre desperata 18 åringarna som stod och skrek i publiken och ville ha signerade tröjor och bilder o hit o dit riktigt jobbiga må jag säga.
Sen när det stänge fick vi dra upp på terassen, lite VIP måste jag säga. Men vi drog hem ganska tidigt, varför? det tänker jag inte säga... :) Kul var det iallfall.
Pusss. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0