confused

Nu ska jag försöka vända tillbaka dygnet och gå och lägga mig innan ett annars kommer jag vara helt slut på tisdag morgon. Det råkar vara så att min skola har bestämt sig föra att börja tidigare än alla andra skolor och därför börjar jag en vecka innan alla andra. Grattis till mig, mitt liv är så mycket bättre än alla andras för jag älskar ju att gå upp klockan sen och sluta klockan fem.
Jag har fikat på cafe 60 med min kära fredrik idag, riktigt skönt att prata av sig faktiskt. Jag har saknat honom massor trots att jag var sur som fan när han kom 40 min för sent och jag fick gå omkring som ett mongo ensam på stan och sätta mig på donken och äta en cheesburgare helt ensam för det var så kallt ute och jag hade inte ätit middag. Lång mening.
Jag frågade faktiskt, svaret var hmm negativt?
Igår gjorde jag någonting jag typ kanske inte borde gjort, eller något som kanske var nödvändigt? Jag vet inte, det känns fel samtidigt som det känns rätt. Måste prata med honom om det iallfall. Bjuder på en söt bild på mig och fredrik så länge. Puss. E
Det blev fler än en bild. Sööta :D loveeeeeeeeeeeeeeee uu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0