a day of my life

vaknade nio imorse fastän ja hade fetasovmorgon o inte börja förrän halv två, eftersom att jag skulle på arbetsintervju på ica i farsta! arbetsintervjun gick väl bra tror jag , var trevlig osv men hade svårt att svara på hennes frågor typ "beskriv dig med 5 ord" ba eeeeeeeeeeeeeeeh..... trevlig..? hahhaha.. aja får se om i'll get tha job or not. sen sega ja runt i farsta i typ 1,5 h tills ja mötte eve och vi åkte till gullmars. där köpte vi lunch på 7eleven o åt med hugo nadine fredrik och oscar. sen gick vi till skolan och hade den officiella nollningen av ettorna som bestod av tårtbakartävling. det var kult. seeen sluta skolan så ja o eve tog tvärbana o pendel hem, stannade i trångsund och mötte upp amanda vid fållan och fick tillbaka mina shorts och kavaj som jag glömde hos henne i lördags :) vi stog o snacka under en bro medans världens ösregn slog ner, vilken tur att jag inte blev blöt tänkte jag. så såklart när ja sen gick vid vägen tbx till trånkan kom såklart en bil o stänkte ner mig med vatten då, jävla idiot!! sen mötte jag upp robin i trångsund och gav honom pengarna ja va skyldig, och sen hoppa jag på el busso där jag mötte alborz o prata lite sen gick jag av på odonbacken som vanligt och gick hem, åt , duscha och niu sitter jag här haha :D kl e "redan" halv sju så blir väl bara lite pluggande idag och kanske bowling eller nått med familjen verkar det som. de va väl allt av min megaspännande dag hehe, pusi! / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0